ВИДАННЯ

Дивитись все

ФІЛЬТРИ

ВІД
ДО
  • Італія
  • Австрія
  • Білорусь
  • Велика Британія
  • Невідома
  • Німеччина
  • Польща
  • Росія
  • Румунія
  • Словаччина
  • Сполучені Штати Америки
  • Україна
  • Франція
  • Чехія

Допомога

Для отримання доступу до видань необхідно зареєструватися на нашому ресурсі. Після отримання листа з підтвердженням на електронну адресу, яка була вказана при реєстрації ви можете зайти у свій особистий кабінет. В особистому кабінеті можна переглянути активні підписки, а також обрати нові.

Наразі доступні тижнева, місячна, квартальна, пів річна та річна підписки, які будуть вам запропоновані в особистому кабінеті із зазначенням відповідної вартості. Після визначення терміну підписки вас буде перенаправлено на сторінку оплати, де після внесення необхідних даних відбудеться оплата обраного плану (ми співпрацюємо з міжнародним платіжним сервісом Fondy, який гарантує конфіденційність та безпечність платежів).

Після успішної оплати вас буде перенаправлено на сторінку особистого кабінету де ви побачите, що обрана підписка активна і ви тепер можете переглядати зображення та тексти видань. На час дії підписки ви можете заходити у свій особистий кабінет з будь-якого комп'ютера.
  • Введіть слово або фразу у вікні повнотекстового пошуку, зі списку результатів виберіть потрібну позицію, в якій відображаються назва статті, назва та номер видання, дата виходу, номер сторінки та частина тексту з підсвіченими ключовим словом або фразою; браузер одразу відкриє потрібну сторінку та розпізнаний текст відповідної статті з підсвіченими ключовими словами.
  • Паралельно результатам повнотекстового пошуку у статтях відображаються окремо результати пошуку лише за заголовками статей та пошуку зображень (пошук здійснюється за підписами до ілюстрацій).
  • На будь-якій сторінці крім головної оберіть колекцію з розділу колекції у лівому меню; оберіть видання зі списку.
  • На головній сторінці виберіть видання зі списку назв (попередньо обравши абетку), регіон на інтерактивній мапі видань або конкретну дату, що Вас цікавить.
  • На будь-якій сторінці крім головної оберіть видання зі списку назв, конкретну дату чи діапазон дат, регіон(и) зі списку місць видання, мову(и) зі списку мов; одночасно може бути застосована будь-яка кількість фільтрів. Управляйте знайденим додаючи значення фільтрів або відключаючи їх та сортуючи список.
  • Оберіть видання з повного списку, що появляється після натискання на розширений пошук на головній сторінці або показати усе на початку списку видань на будь-якій сторінці крім головної.
  • На сторінці конкретного видання переглядайте список усіх номерів клікнувши на зображення або кількість доступних номерів та оберіть конкретний номер.
  • Оберіть номер за конкретну дату або зі списку за період, використовуючи інтерактивні календарі.
  • Клікнувши на іконку конкретного номера, переглядайте його в браузері, збільшуючи та зменшуючи зображення.
  • В браузері оберіть статтю зі змісту або безпосередньо на зображенні аби переглянути повний (розпізнаний текст). Зауважте, що якість розпізнавання текстів майже ніколи не досягає 100% і залежить від багатьох чинників, зокрема якості друку, стану збереженості оригіналу тощо. У верхньому меню зліва переходьте до перегляду наступного або попереднього номера.